All Night Long!!

Det har nu hänt det som vi väntat på i typ 2 år & 2 månader!!

Leia min lilla prinsessa har nu tagit sin första natt som hon sovit igenom utan att vaknat till efter kl tio!!

Allt detta på 2 dagar..

Vi beslutade helt enkelt för att nu får det va nog med välling & hennes nattvanor så i måndags fick hon en flaska varm mjölk innan nattningen & sen då hon vaknade till som vanligt kl: 1 så bidde det en flaska till!!

Igår kväll badade vi som vanligt & sen en flaska mjölk innan sängen..

Vaknade till lite vid tio snåret men somnade om efter lite *klining* på ryggen..

Sen vaknade jag inte förrän jag var så enormt kissnödig!

Man har ju själv lagt in som rutin att kissa på natten iom Leia´s vanor, så nu vart jag så kissnödig att jag höll på att spricka & vart mäkta imponerad att hon fortfarande sov..

Kl: 5,15 ringde klockan & Leia sov likt sin far tungt tungt tungt!!

Denna natt vill jag se mer av!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0