The day of my working life!!

Idag har vi haft utvärdering hela dagen, det har varit både givande & tröttsamt då man inte alls är van att sitta inomhus en hel dag!

Imorrn har jag brandskyddsmöte så ännu en dag med möte, vilket jag tycker småsuger!!

Hade peppat mig själv för att gå & spinna efter jobbet, hade bokat pass packat med väskan & allt, men vad händer??

Tåget är försenat sen åker den i snigelfart hela vägen hem så när jag kommit till Farsta strand & jag inser att ett mirakel ska ske om jag ska komma fram till V-H i tid, så ett samtal senare & mitt pass var avbokat & ett nytt försök görs imorrn!!

Har ni haft en bra dag då??

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja det blir inte alltid som man tänkt sig.

Men nya tag i morgon :)

2008-11-25 @ 20:45:59
URL: http://guldkragens.blogg.se/
Postat av: Comorran

Jarå jag har haft det bra, till slut idag. Vaknade med värsta feber on host host host...men så tog jag en treo o livet kändes lättare igen. Så det bidde julpyssel på lokal ikväll hemskt mycket mysigt

2008-11-25 @ 21:56:27
URL: http://comorran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0