Så har det brunnit igen i vårt hus!!

Nu har jag verkligen tröttnat på att bo i detta ghetto där uppenbarligen ungarna har så lite att göra att nöjet ligger i att tända på i bostadshus ständigt!!!

Under två års tid har det nu brunnit i vårt hus tre gånger & man ska väl tacka gudarna för att det inte hunnit ta sig alltför mycket innan någon märkt av den..

Kom hem från en bilfärd då ena grannen knackade på fönsterrutan & berättade att det brann, jag som innan vår avfärd hade rådgjort med Jarkko om pappersstjärnorna verkligen är safe trodde först att det var vår lägenhet som brann.

Ganska snabbt insåg vi att det återigen var källarn under oss som brann & det var bara att invänta brandkåren så att dom fick blåsa ur all rök i trappen innan vi fick komma hem..

Så nu sitter jag i en lägenhet som luktar lätt brandrök & trappen stinker verkligen just nu..

Jag bara är så trött på att bo här just nu så efter nyår blir jakten efter nytt boende riktigt på allvar..


Kommentarer
Postat av: Joanna

Svar: Nej, blekfunktionen är inget man laddar ner. Den finns i photoshop från början i form av en liten sticka med en knapp. Men jag vet inte om den finns i 7.0 versionen eftersom att jag använder 9.0

2008-11-30 @ 17:29:01
URL: http://joannaz.blogg.se/
Postat av: cicci med familjen

Men herre gud IGEN??!!??

Näää nu tycker till och med jag att ni ska flytta!!

Det är ju skit otrevligt ju!!



Önskar er en Trevlig Fösta Advent!!

Kramis

2008-11-30 @ 22:12:20
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0