Presentkort!

Skickade ju iväg en önskelista till Jarkko & där kunde han välja & vraka av saker som jag vill ha, ja förutom min systemkamera som ajg evrkligen vill ha, men som är lite dyr just nu..

Var ju & klämde på den då jag köpte Ipoden i söndags & gisses vad den passade min hand:-)

Iaf så hade jag ju en full dag på jobbet så när jag kom hem efter åtta så fick jag smörgåstårta som han slängt ihop & presentkort på Profession Nail´s i haninge & 500 kr på Gina tricot så nöjd blev jag absolut:-)

Ska kolla upp när det finns ngn tid som passar mig för att fixa naglarna & jag längtar verkligen till att få ha snygga naglar igen:-)

naglar.jpg

En bra dag helt enkelt & tack för alla hälsningar:-)


Kommentarer
Postat av: cicci med familjen

hummm ja du jag kommer inte ens i håg han så jag kan nog inte ha träffat han och sett hur man ser ut...

hummm tänker nej du jag kan inte minnas han alls!

2008-11-12 @ 18:22:44
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0