Jag behöver SOL nu!!!

Jag håller på att rasa rakt ner i sömnträsket där det enda jag vill är att sova & glömma allt som har med vardagen att göra ljust nu!!

Jag har alltid varit en människa som växlar humör efter väder, och nu håller det gråa & regniga vädret på att förgöra mig känns det som..

Har typ legat & latat mig fram till nu,klev upp & hinkade i mig 2 koppar kaffe imorse men det hjälpte föga, myst med Leia i soffan men jag bara längtade till hon skulle ta sin vila så att jag oxå fick vila..

Nu sover hon & jag fixar lite lunch då det blev en liten senare vila & tanken var att vi skulle gå till skogen sen, men kollar man ut så är det ständiga regnet på besök & mina gummistövlar finns på jobbet så några kläder för skogspromenad i regn har jag tyvärr inte..

Får bli en sväng till glasinsamlingen & affären för lite frisk luft sen..

Nä en vecka på en charter ö skulle sitta fint för mig nu helt enkelt!!
praia.jpg

Hur reagerar ni på detta trista novemberväder??

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja du lite sol och värme är aldrig fel.. En vecka på en charter ö skulle sitta fint för min del också :)

Mvh Angelica

2008-11-18 @ 20:42:52
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0