Förbereder mig på en jobbig morron!!

Efter att ha följt rapporteringar på både text- tv & nu aftonbladet så är det lika bra att vara förutsende inför resan till jobbet imorrn!!

Hur sen blir man imorrn trots ett antal tåg tidigare?

Vilket jag oftast gör varje dag redan pga tågen går lite när dom vill härute, är det inte lövhalka så är det elfel..

Det är väl inte direkt ngn större storm ute nu, men Pendeln behöver som sagt inte mycke för att det ska kollapsa tyvärr..

Jaja det bästa man kan göra imorrn är att brygga sig en redig kopp kaffe att ta med & infinna sig i något slags lugn hur kaotiskt det än kan bli imorrn..

Bilen är ju bara värre att ta sig in med så det är inget alternativ heller i dagsläget!!

Hur ser vädret ut hos er??

Kommentarer
Postat av: Emma

Pendlar från Uppsala till Stockholm och jag har en känsla av att allt resande kommer att gå åt helvete imorgon ;) men då kan man ju bara bli positivt överraskad iaf.

2008-11-23 @ 22:20:15
Postat av: Niina

I morgon ska det tydligen bli snöstorm här, inge vidare! SMHI rapporterar att alla bilister ska hålla sig hemma till och med så man får väl se hur man kommer iväg till jobbet på morgonen!



Sugen att vinna en lash-booster? Kolla då in min blogg och medverka i tävlingen! Lycka till!

Kram!

2008-11-23 @ 22:27:13
URL: http://replaymaniac.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0