Det är inte lätt!!

Att julpynta & städa med en unge som minst en gång om dagen numera driver mig till vansinne!!

Vet inte vad som har hänt men ibland jävlas hon bara för att jävlas, jag ser liksom hur hon hånleer utan att veta om det..

Hon har ju fått detta till en lek som hon tycker är väldigt rolig, driva mamma till vansinne leken.. Att jag bär henne till hennes rum gör ju bara saken roligare så det bärs ett antal gånger innan hon förstår att mamma menar allvar & utbryter i ett stort "tycka synd om mig gråt", finns pappa i närheten så funkar detta ypperligt & jag är då den stora boven.

Bäddar jag sängen, ja då ska hon antingen hoppa eller ligga & göra björnen sover, går jag då vidare till att fixa med gardinerna då kommer hon & drar där, 15 minuter fick jag henne att sitta ner & måla iaf, jag hann med att dammtorka fönsterlisterna typ..

Nu sover hon & jag laddar med kaffe så att jag kan köra ett race till innan hon vaknar sen blir det lite mat & friskluft innan lite plask & sen får jag allt hoppas pappsen dyker hem för jag är trött trött trött!!!

Men julmysigt blir det iaf;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0