Däckbyte VS Städa!!

Då familjen härhemma är lat lat lat så tog vi chansen då vi igår såg några killar som byter däck för 220 spänn på Ica maxi..

Så nu åkte Jarkko iväg & fixade på våra universaldäck så får vi ha dom på tills vi hittar några billiga vinterdäck.. Känns ju tryggare med dubbdäck då man åker till S-vall..

JAg blev kvar hemma & får ta städningen för idag kommer ju Fred & Gro tbax för sista natten i Sverige & ikväll blir jag tatuerad:-) Ska bli spännande att se vad han tänkt sig!!

Nä nu är det väl lika bra jag drar igång städningen medans Leia är på att titta på  Pippi ett litet tag..

Men nog ångrar jag att det inte var jag som tog tag i däckbytet & gubbe fick va hemma & ta städningen;-)

small_dackbyte.jpg                  VS       tant_300.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0