Brorsan var är du???

Fick ett samtal igår från broders arbetspolare som undrade om jag pratat med brorsan då han inte dykt upp på jobbet igår, han hade provat ringa både han & hans tjej..

Blev genast orolig, har han strulat till det igen eller är det något allvarligt som hänt därhemma??

Har ringt sedan igår & telefonen både hos han & henne är avstängd ingen som svarar på hemma luren heller & detta är inte likt han att bara slå av telefonen..

Arbetskollegan hade varit förbi hos dom igår kväll & ingen var hemma där..

Till saken hör att tjejen genomlider just nu cellgiftsbehandling för livmodercancer & prognosen har väl inte sett så jäkla positiv ut, så frågan är??

Har det helt gått åt helvete & dom befinner sig på sjukan??

Är broder där eller vad??

JAg har en ständig oro i kroppen om vad som hänt & jag försöker ju inte visa Leia detta, kanske är det oxå därför jag nu försöker va sysselsatt för att slippa fundera, slippa slå nummret till dom för att kanske har dom slagit på luren..

Snälla bror hör av dig!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch.. Det är inte roligt när sådant händer. Hoppas att han hör av sig snart så oron stillar sig..

2008-11-29 @ 18:29:15
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0