Beslutsångest!!

Blev erbjuden fast tjänst på mitt nuvarande jobb, kommer dock ännu en gång byta avdelning som det ser ut nu & får inte löneförhandla förrän i april..

Jag har ju väntat på detta i över ett år, men då jag även har ett annat jobb som är väldigt intressant på gång, men som ännu inte är riktigt 100 % säkert, ska träffas igen på måndag så velar jag...

Det stora kruxet är ju att mina nuvarande chefer vill veta imorrn så frågan är ju ska jag stanna??

Eller ska jag våga tacka nej & hoppas på det andra??

Vilket det än blir så kommer jag få komma in i en helt ny avdelning, nya kolleger & nya barn, det som skiljer är ju arbetsätten..

Montessori alternativ Reggio???

Det säkra före det osäkra??



Kommentarer
Postat av: Sussi

Kul att du blivit erbjuden fast tjänst! :-) Jobbigt med beslutångesten dock förstår jag. Men om du tackar ja så har du väl bara en månads uppsägning eller blir det längre? Du kan ju alltid säga upp dig om du får det andra jobbet då!

Hoppas allt är bra med er annars! Lowe är fortfarande sjuk så igår var vi på sjukan igen, så nu har han fått pencelin. Så synd om dom små när de är sjuka. Ha det bra! Kram på er!

2008-11-14 @ 10:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0