Äntligen hemma!!

Efter en lång dag på jobbet så är man äntligen hemma..

Leia sover så den lilla stund jag träffade henne imorse, typ 10 minuter känns alldeles för kort:-(

Så jäkla jobbigt att va borta från henne sålänge & komma hem till en sovandes liten prinsessa..

Imorrn ska jag iaf både lämna & hämta henne så då får jag helt enkelt ta igen det med dans till Mora träsk, ett mysigt bad & en hel del pussar & kramar..

Nu väntar jag bara in kvällen avsnitt av Desperate Housewifes sen blir det natti natti för mig, ska upp tidigt även imorrn men snart är det helg & man får sova lite längre tack & lov..

Vad har hänt hos er då vänner & okända??




Kommentarer
Postat av: cicci

Hej gumman

Vilket hästpass du har jobbat, förstår verkligen att du INTE tycker det är roligt att inte kunna rå om tösen din mer än 10 minuter på en hel dag! gisses nästan så man själv känner hur ont det måste göra!

Men i morgon är en ny dag och då blir det bättre, det är ju så ibland så måste man göra så för att överleva i detta samhälle!

Kram på dig!

2008-11-04 @ 23:52:40
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0