Volvoägare!!

JApp nu är man Volvoägare som så många andra i detta land & nu ska bara villan ordnas så har man ett riktigt Svenne liv,,vovven får komma i tredje hand den här gången;-)

Var ju som sagt andra bilmärken vi spanat in men redan då vi kom in i bilhallen såg vi denna & Jarkko satte sig ner & blev *KÄR*;-)

Tog iaf en tripp till bilen vi kommit för & redan vid första bllicken insåg jag att den där bilen är enbart en plåtbusrk på fyra hjul & därför beslutade vi oss för att traska ner till käre *Vofflan*

Sagt & gjort så körde dom ut den & det var bara för mig att ut & provköra & visst mig kan man ju lura till månen då det gäller bilar, men den kändes kanon & ser fräsch ut sen får tiden utvisa om vi blivit helt grundlurade:-D

Papprena skrevs & nycklarna kom till  min hand & sen var det Babyland som gällde för inköp av bilstol...

På onsdag ska den få en service genomgång så att den får fräscha upp sig lite inför sommarens utflykter & hemresor till S-vall..

Känner mig iaf toknöjd & hoppas verkligen inte detta är ännu ett av mina usla köp som jag genomfört i mitt korta liv utan hoppas *Vofflan* får finnas hos oss ett tag framöver iaf:-)

Bild kommer på snyggingen imorrn men till dess bjuder jag på en sån här nöjd Jarkko:-D

 I´m on the road again!!

 Sötnosen var oxå nöjd över sin nya & snygga bilstol..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0