Vill Ha!!!

Är så sugen på att köpa bil just nu & nu har jag hittat två stycken med helt OK pris...

Funderar på att kolla upp mina lånmöjligheter till helgen & göra ett besök hos bilhandlaren..

Är ju dock så usel på det här med bilar så jag kan ju bli lurad upp till månen & ngn bilkunnig har jag ju inte heler runt mig...

Vi skulle fast lån på bil plus försäkring & bensin säkerligen spara in några tusenlappar per månad på att vi då kan ta vara på att åka & veckohandla & därefter kunna leva med en matbudget & inte springa på Tempo & shoppa för typ 4-500 per dag..

Så ser vårt liv ut just nu om jag ska va ärlig...

Vill Ha Vill Ha!!!

Guldmetallic -02



Blå metallic -04


Men vem är igentligen snyggast??? Samma modell men ena är en -02 & den andra -04..
Priset skiljer på 20 000..

Helt klart mitt I-landsproblem för dagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0