En dag bland lammen!!

Igår hade jag & Leia en riktig mor & dotter dag..

Pappsen skulle ju iväg på gala & då kände vi att hemma kan vi ju inte tråka ut oss så vi fixade dejt ända bort i Ulriksdal med Söta Sussi & underbart söta Lowe..

Vi bestämde att lammen kan säkert bli en hit bland dom små & visst blev det en hit!!

Först hem tilll Lowe & undersöka alla hans roliga grejer, medans vi el, rättare sagt Sussi ordnade fika att ta med & sen under promenaden så slöt dom sig båda in  till John Blund så det passade oss utmärkt att få fiak lite ifred & babbla lite tjejsnack...

Efter en timme så vaknade dom upp & vi började spana in dom söta lammen & Leia var ju lite smårädd, men ändå väldigt nyfiken på dom bräkande djuren...

Lowe var en tuffing som var framme & klappade utan några problem...

Ett litet lamm lyckades oxå rymma, men kom snart in igen utan större problem..

Leia var på ett underbart soligt humör & jag vet inte om det var Lowe´s charm el, dom bräkande lammen som förgyllde hennes dag så pass att vi fick en underbar Mor & dotter dag utan ett ända utbrott, var inte igår om jag säger så;-)

Men jag ser gärna fram emot att få fler såna dagar iaf:-)

Lite bilder!!

 Leia & Lowe spanar in nyvakna..

 Lammen lunkar runt..

 Lite gott gräs från utsidan smakar ju alltid bra..

 Solstrålen..

 Lammet på rymmen..

 Bä bä.. Leia bräkar loss med lammen..

 Hem till V-H igen!!

Tack för en underbar dag Lowe & Sussi...

Kommentarer
Postat av: Cicci

Oj ser ut att ha varit en trevlig dag gumman!!'
Hon är ju så gullig din dotter så man kan äta upp henne!!
Kram cicci

2008-05-04 @ 22:32:58
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906
Postat av: Sussi

Hej! Nu hittade jag in till er oxå och lyckades hitta denna dag oxå! :-) Tycker ni ska flytta närmare hitåt :-D Lowe skickar en kram till Leia!! Kram på er!

2008-10-06 @ 20:12:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0