DAgens tömning av Ilska!!

Idag har jag rent ut sagt varit en Bitch av högre rang, och det känns härligt att få tömma ur sig lite Ilska så här inpå helgen...

Dagens första tömning skedde på Leia´s Förskola då jag bara kände att nu fick det vara nog!!!

Anledningen var att häromdagen var jag med vid hämtningen blir ju inte så ofta då jag lämnar endast & väldigt sällan möter Leia´s ordinarie personal då dom samarbetar med andra avdelningar.. Gillar verkligen hennes två pedagoger men som jag sagt till dom så behöver dom en till pedagog på deras stora barngrupp..

Iaf så satt där en kvinna/tjej som började prata om Leia´s dag & så så jag frågar om hon har varit på Sländan & så???

Tbax får jag ett kaxigt svar i form av att hon minsann varit på Sländan i 2 månader & minsann inte var ett nytt ansikte till Leia..Nähä men jag har då inte träffat dig, tänkte jag..
Vart tog presentationen vägen BITCH????

Blev upprörd då jag själv jobbar inom barnomsorg & vet hur viktigt det är för vikarier el, ny personal i övrigt att ta kontakt med föräldrarna & presentera sig,, vi kan ju inte veta vilken personal som tillhör vart då dom oftas är sammanslagen vid lämning & hämtning...

Jaja tänkte att detta tar jag upp med Leia´s ordinarie pedagog då jag träffar dom..

Igår kom dock droppen!!!

HAr hänt några gånger då JArkko hämtat & dom varit ute att Leia har haft bajs i blöjan & visst sånt kan man helt klart missa, vi är ju ändå människor, men igår var hon helt NERBAJSAD i sina byxor & då sitter den där jäkla vikarien därute med dom & inte har märkt ett skit!!!

Hallo!!! Skit luktar & helst om man är helt nerskiten.. VArt tog luktsinnet vägen????

Så idag tog jag ett snack med arbetsledaren & tömde ut allt jag hade,, hon förstod mig & skulle vidarbefodra detta då jag även påpekade att om det är ny personal så vill jag gärna få vetskapen av det i form av ett brev, en uppsatt skylt & en JÄVLA presentation av människan själv....

Jaja föräldramöte på onsdag & efter det bestämmer vi oss om hur vi gör efter sommaren, att byta eller icke??

Tömning 2!!!

Köpte lght för ett år sen, skrev papprena för ett år sen,, styrelseordföranden skulle dyka upp med kontraktet för ett år sen...Jag har varit där & påpekat detta utan att ngt hänt så idag gick jag dit igen & gav han en spark i röven att sätta sig på sin cykel & cykla hem & hämta nå jäkla papper som han var tvungen att kolla så att jag verkligen hade betalat för lägenheten..

Hallo!! Jag har bott här i ett år för helvete!!!

Sa både det ena & det andra till denna gubbe & nästa vecka är det Bostadsstämma & jag ska göra allt i min makt & få bort den där pellejönsen...

Så detta var min tömning av Ilska idag, nu ska jag surfa lite ta på mig ett par mjukisar & sen softa med Schlager!!

Tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja du gumman MAN behöver och ska få säga till när det gäller ens barn *helt klart*
I kväll ligger en kusin och ska få barn *emelie*
och jag då? näää går bara runt och har ont jag! vill också åka in och få komma igång med detta!! *suck*

2008-05-22 @ 20:52:13
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0