Arbete året ut..

Japp idag hade jag samtal med chefen & nu blir jag kvar inom enheten året ut & med det innebär det oxå att jag får 5 veckors betald semester & slipper *joxet* med arbetsförmedling & akassa i sommar!!! *Så Glad*

Blir dock på en annan avdelning som det ser ut nu, men man ska ju inte ropa Hej än, men det känns spännade & utmanande.. Är dessutom en avdelning där det ska köras utomhuspedagogik & det ser jag som väldigt intressant...

Så vad har annars hänt då??

Solen & vår/sommaren är här & det viskas om 25 grader till helgen så nu ska det picknickas i helgen minsann,, hade ju suttit fint med kanske en öl på ngn uteservering oxå, men det får jag se om tid finns till..

Nu ska jag trampa lite på Orbin...Trampade 6 kilometer igår & vill nog komma upp till 10 idag, men ska villigt erkänna att det tar emot, men men "den som vill vara fin får lida pin sägs det":-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0