Vilken Seger!

Jag satt & njöt av matchen jag fick se...

Det var vackert spel av Timrå & det kan inte  bara vara mitt alkoholintag för kvällen som spökar då Wennerholm än en gång höjer Timrå till skyarna..

Den enda gången jag kände lite nerv var då Modo fick in 4 -1 & Timrå kändes lite som att dom backade hem, men det ändrade sig snabbt i denna match..

Vad kan man säg med 2 så pass bra kedjor, man blir så jävla positiv av att se att finska kedjan är på G nu...

Som det känns nu så verkar Timrå ha ett riktigt GO i laget & inget verkar få dom att darra med all rätta. det här är ett gäng som man inte ska se ner på & dom kan slå vilket lag som helst i detta sluspel..

Det har snackats om att HV är så överlägset men jag köper inte det, ett överlägset lag darrar inte mot lag som Skellefteå & den fighten är inte avgjord än, så överskatta inte er förmåga gubbar..Trots storvinst ikväll så kan det  bli fortsatt darr i denna serie..

'
Jag är så jävla nöjd efter dagens match & lite för rund under mina fingrar så jag säger bara en sak nu...


Timrå till Semi & där kan allt hända, varför inte ett Guld ännu ett år till det underbara Västernorrland??

Så här glad blir man då Timrå gör mål..

image194

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0