Sjukling!!

Vaknade imorse av huvudvärk, ont i halsen & allmänt ont i hela kroppen..

Måndagar är en dålig dag att va hemma på inom mitt jobb, då det alltid är ngn borta så jag tänkte väl att det skulle gå över senare under dagen..

Efter en timme ute höll min kropp på att skaka sönder & under vilan hackade jag nästan sönder mina tänder så det var bara att inse att imorrn så blir det en hemmadag & ev, ett besök till Farbror Doktorn..

Måste kolla min hals då jag ganska ofta nuförtiden är lite allmänt dålig var & varannan dag..


Nu sitter jag med en SAndwich som stillar mitt halsonda lite & ska till att surfa runt hos Ikea..

Ska troligtvis fixa Leia´s rum i helgen & då måste vi även inhandla hennes möbler oxå:-)

Det ska bli skoj om det nu blir av vill säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0