Nu tar jag efter!! LCHF-Metoden...

JA efter varje gång jag kikar in i hennes blogg så blir jag såååå superhungrig & vad kan va bättre än att få äta såna smarriga grejer & samtidigt gå ner i vikt???

Bloggen jag pratar om är denna & metoden är LCHF...

Har ju gått på ngt liknade förut & då rasade jag i vikt, & nu då jag verkligen har några extrakilon som ligger kvar sen graviditeten för snart 2 år sen så känns det här smidigast.. Jag ska ju självklart fortsätta att gå till gymmet & då kanske det rasar ännu snabbare.. Jag är ju så förbaskat trött på att se ut som en späckad val runt midjan & lår & nu närmar ju sig sommarn & alla snygga kläder ska inhandlas...

Nä nu ska jag allt ta tag i detta & nu ska jag googla fram ngt smaskigt recept el, så tar jag ngt av AKP´s smarriga!!

Så alla ni därute som kör denna metod el, om ni vet ngn bra blogg/sida länka mig gärna!!!

Kommentarer
Postat av: AKP

Va skoj att du ska köra LCHF !! :)))

Bara fråga om de är nåt du undrar!

2008-03-01 @ 17:55:40
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0