Mina Innersta Tankar!!

Jag är & kommer alltid att vara en tänkare!!

JAg tänker ibland lite för mycke & gärna ska det analyseras oxå, på gott & ont...

Denna vecka har tankar gått till min familj & saknaden av den...
Sen jag blev Mamma så har mitt liv förändrats markant & framförallt mina känslor & tankar till saker & ting...

Jag tänker ofta tbax till tiden då jag var väldigt liten & min Mamma fortfarande fanns där för mig som en Mamma..Kanske inte Världens Bästa Mamma men ändå MIN Mamma som jag Älskar & som jag Saknat sen jag var 9 år...

Jag är så rädd för att jag liksom min Mamma ska bli sjuk & på samma sätt som mig får Leia växa upp utan sin Mamma & det skrämmer mig så när dessa tankar drar i gång sin verksamhet..

Jag vill ju för alltid kunna vara där under hela hennes uppväxt att kunna ge henne någorlunda svar på frågor om allt mellan himmel & jord,, jag vill kunna va den som gnäller om utetider, pojkvänner ja allt som hör till en tonårings tid..Sånt som jag saknat göra med min Mamma..

Jag vet det är länge kvar till sånt tack & lov, men som sagt jag är en Tänkare!!

Jag saknar min Mamma nu som en Mormor till Leia, visst hon finns därhemma i S-vall, men  hon kommer aldrig att vara som andra Mormödrar..

Dom kommer aldrig åka iväg på utflykter tillsammans, aldrig smaska i sig kakor & dricka saft i solskenet..Sånt som Mormödrar är så bra på att göra...

Det kommer att komma en dag då jag får förklara för Leia att Mormor är sjuk & att hon inte kan va som andras Mormödrar, men det känns i hjärtat att inte Leia får ngn äldre än sina föräldrar att se upp till...

Nä Leia ska få den tryggaste & kärleksfullaste uppväxt av oss som bara ett barn kan få & jag kommer göra allt i min makt från att skydda henne från alla onda ting i denna Värld...

För min Dotter kan jag gå över lik om det så behövs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0