Låt mig få sova inatt..

Jag är helt slut idag & mitt humör har varit rätt nere i botten om jag säger så...

Vad kan man annars va efter en natt med konstant uppvak då Leia stackarn hostar & hostar så hon nästan kräks min lilla älskling...

Nu har jag bäddat henne uppåt med kuddar & mutat i henne en hel del hostmedecin, men hon har redan haft några uppvak redan..

Jag måste bara få sova inatt då jag har en riktig sugardag imorrn på jobbet med APT till sju..

Nä nu ska jag bädda ner mig bredvid min sötnos & invänta Hockeykväll samt så är det väl Idol & det kan ju va skoj att se på ibland..

Ni får ha en skön kväll därute & imorrn börjar ju vårens höjdpunkt, Slutspelshockey!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0