Hockeyslutspel, schlager & lite vin..

Ikväll smäller det hårt i tv rutan, måste nog va en av dom bättre lördagsunderhållningarna på länge så ikväll sitter jag bänkad i soffan med en flaska rödtjut...

Jag vet att det blir mycke hockesnack här inne nu, men det är så det blir nu då det är ett rykande slutspel med Timrå inblandat... Jag bara Älskar hockey & framförallt Timrå...

JAg har haft så underbart roliogt på alla dessa Supporterresor vi åkt på under Timrås  långa väg tbax till Elitserien & dagen då vi gick upp är nog en av dom skönaste dagarna i mitt hockeyliv...Finns ju några resor oxå som platsar in där,, snackar om Västerås resan i kvalserien...

800 Supportrar drar in i lilla Västerås & sjunger så taket skakar:-D

Men iaf så är det Timrås  match kanal 9 sänder ikväll med start klockan sex, & jag jublade då jag såg det för hur det än är så vill man ju kunna se Schlagern oxå & om jag hade blitt tvungen & dra in på Olearys så hade det ej gåt ju..

Är ingen speciellt schlagertok, men visst är det skoj med alla sk, skrällar som varit i år???

Jag gillar Rongedalbröderna så jag hoppas dom skräller ikväll, jag blir så glad av den låten & framförallt då jag ser dom uppträda:-D

Världens skönaste gäng!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0