Helgen bara rusar iväg..

Kan inte förstå hur snabbt dagarna går bara för att det råkar va helg & man har tusen grejer som bara måste hinnas med..

Tänk er att dagarna på jobbet/skolan skulle gå så pass snabbt, det skulle ju va rätt underbart att jobba då..Det enda som rusar iväg på jobbet är min lilla halvtimmes rast som jag har på lunchen & det är knappt man hinner med en kopp kaffe under den..

Nä ibland saknar jag att jobba inom restaurang då man kunde ta sig en kopp lite då & då..

Man kunde sätta sig ner då tid fanns..
 
Där jag jobbar nu ska man minsann jobba varje minut av sitt arbetspass..Att samtala medarbetare emellan får inte existera för Tyrannen om det inte är jobbrelaterat vill säga..

Jag bara längtar till den 4 juli & mitt vik går ut & jag kan söka mig vidare...

Nä nu måste städningen ta fart & middag tillagas innan klockan rusar iväg ännu mer..

Kommentarer
Postat av: AKP

Hmm, ja e senil.. men vad är de du jobbar med?
Kramisar

2008-03-09 @ 17:30:05
URL: http://akp.blogg.se
Postat av: sofie

haha "bara"?? fyyyyyy man e ju hur gammal som hälst =). Ja du MoDo i kvarten....huvva de blir nervöst som fasen!! Speciellt då ja har så många vänner som e modoiter....hoppas vi dänger dom iår iaf =) Kram kram

2008-03-09 @ 18:00:01
Postat av: AKP

hehe, ja, men ja vet inte egentligen om de är så bra, då får ja ju fler konkurenter :P

2008-03-10 @ 20:22:37
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0