Flashbacks News!!

Ögnade igenom FB nyligen då dom verkligen är snabba på info där om Arboga, sen får man väl sålla i vad som låter troligt..

Men här är iaf en länk till
Tysk blaska där det uppenbarligen står att den 31 åriga kvinnan hotat barnen förut..

I tyska Hannover Zeitung står det bla följande:
Die Deutsche soll eine Freundin des Lebensgefährten sein. "Sie habe angeblich in der Vergangenheit mit der Tötung der Kinder gedroht", erklärte der Staatsanwalt.

Den nu gripna kvinnan är alltså ett ex till pojkvännen och har tidigare hotat att ha ihjäl barnen.

Förövrigt så var det bara så tragiskt att se intervjun med Morfader´n & jag känner mig så jävla lyckligt lottad som har min familj hos mig..

Nu får vi hoppas dom har rätt person & tyvärr så finns det inga straff som är mätbart med det denna människa har gjort, men Livstid & då menar jag livstid & inte några år på Psyket & sen är det bra..

Livstid i finkan el, om så behövs livstid inspärrning på Psyk...






Kommentarer
Postat av: majan

Jobbigt att vara förkyld hela tiden. Hoppas att det släpper snart!

2008-03-20 @ 23:13:11
URL: http://majan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0