Favorit i Repris?? Slutspelet börjar..

Ikväll avgörs det, vem som möter vem i Kvartsfinalerna & som det ser ut nu så får vi en favorit i repris från förra slutspelet..

Skillnaden blir att i år är det Timrå´s tur att ta hem detta då vi varit alldeles för otursförföljda denna säsong, men nu vänder vindarna & Modo får se sig besegrat i Slaget Om Västernorrland:-D

Känns skönt att nu Äntligen börjar hockeyn på allvar, känns segt med 55 omgångar, men visst har det varit en väldigt jämn säsong där 55 omgångar behövdes för att avgöra alla lagens öden..

Men nu på tisdag smäller det & jag får innerligt hoppas på att det inte är Timrå´s match som visas på Kanal 9 den dagen, tror isånafall jag drabbas av plötslig migrän för sitta på ett tråkigt APT då det äntligen visas match på min obetalbara kanal finns inte då...

Nä spännande är ordet för ikväll så vet vi, Vem som möter Vem!!!!

Vilka tror ni på då??

ALLTID RÖTT ALLTID RÄTT!!!

Kommentarer
Postat av: Erik

Det låter helt underbart med Derbyt Modo-Timrå. Jag är ganska övertygat om att det blir 4-1 i matcher för modo. Vi har dom särklass bästa fyra femmorna i elitserien, ingen har som bredd som modo i år.

2008-03-09 @ 16:46:51
Postat av: Linda

Underbart är kort & i det här fallet så blir det kort för Modo:-D

Tippar dock på en jämn matchserie om nu det blir mellan dom så 4-3 till Timrå i år...

2008-03-09 @ 16:52:11
URL: http://crazybeautifulworld.blogg.se
Postat av: J

Knapp seger modo.
jag går inte lika långt som erik i modofavoriserandet (hehe), men i år känns timrå inte lika vassa av någon outgrundlig anledning.

2008-03-09 @ 20:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0