Dagens Ord!! Effektivitet!!

Ja idag har jag redan hunnit varit rätt effektiv så vi fortsätter i den banan idag...

Klev upp sju, tog frulle, & sen disken & jag kan minsann inte minnas den dagen jag hade tagit disken innan åtta en lördagmorron så stor klapp på axeln till mig!!!

I morse såg vädret dystert ut, men nu börjar det minsann klarna upp så idag blir det nog en liten utflykt iaf,, Jarkko verkar oxå må bättre så det är skönt att vi alla är på banan igen så att säga...

Nu ska jag ta en dusch sen bär det iväg till posten & hämta ut lite paket som ligger & väntar på oss,, kanske mina solbrillor som ligger där, vem vet?? Har ju en del paket på väg till mig numera...

Nä nu ska jag kolla av mina mail då jag varit offline några dar så jag bloggar vidare lite senare om hur min effektivitet har fortlöpt!!

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: T i n a

Men det är skönt att gå upp tidigt så hinner man med så mycket under dagen :)

2008-03-08 @ 08:54:35
URL: http://tinairene.blogg.se
Postat av: AKP

Låter som min morgon! Varit tokeffektiv och uppe tidigt :D

2008-03-08 @ 09:30:02
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0