Avgör ikväll Timrå!!

Jag hoppas innerligt att Timrå avgör ikväll då jag inte alls är så sugen på att låta Modo komma ikapp oss & göra denna serie spännande...

Sanny är sjuk & det är ju tråkigt, får bara hoppas han är tbax till en ev, 6 match, som vi hoppas vi slipper eller???

Tråkigt nog så är det FBK-Frölunda kanal 9 sänder så det blir till att hålla sig ajour med hockey - live istället...

Nä nu börjar matchpirret komma & förhoppningsvis blir det en lyckad kväll för Timrå´s del...

Spännande även i Linköping & Jönköping där serierna kan avgöras ikväll..

Mitt tips, är ju ingen hejare som ni märkt, men tror HV avgör & Djurgården tar en seger idag..

Frölunda avgör i sudden idag...

Timrå vinner med 4-1 ikväll..

Hoppas jag för en gång skull får rätt i mina tips eller hur???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0