Är hon den rätte??

Ja man undrar ju om hon är den skyldiga till det tragiska i Arboga??

Av allt jag läst runt på nätet så verkar hon ju vara rätt instabil, men för att kunna slå ihjäl 2 små oskyldiga barn måste det krävas lite mer än kraftig svartsjuka eller?

Har ju haft med psyk att göra & det skulle va intressant & veta vad som kom fram under dom besöken..

Jag har läst runt lite på styvpappan´s blogg & det är så förbaskat sorgligt att läsa om deras lilla familj & se bilder på dessa två underbara små änglar som inte finns mer...

Den yngsta var ju i samma ålder som Leia & jag kan inte sluta att tänka på hur en människa kan va så kall att slå så små oskyldiga underbart söta varelser till döds??


Och så pappan då..

Stackarn fick först reda på att hans två barn inte fanns mer & sen blir han inlåst & misstänkt..Tänk er alla tankar som måste ha snurrat inom honom...

Tänk er tanken att få sitta anklagad för så bestialiska mord på sina egna barn & bli fullkomligt uthängd i press & samhälle..

Sen 23 åringens föräldrar vars pappa såg dom bli utburen från huset att få se sin dotter så svårt skadad & samtidigt sina älskade barnbarn..

Jag grät igår då jag såg den stackarn på Efterlyst & jag har väldigt svårt överhuvudtaget att hålla tårarna borta då tankarna far iväg till denna hemska tragedi...

Jag hoppas dom har den skyldiga nu men tyvärr så oavsett så om hon är den skyldiga eller ej så kommer den som är skyldig  inte att få det straff denna person förtjänar enligt mig..

Finns inga som helst förmildrade omständigheter i såna här fall..

Det ska va Livstid Forever & ingen chans till frigång efter ett X antal år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0