Ännu en grå dag!!

I morse var det min tur att få sova lite längre, inte för att det går att undhöra hur Leia stojar &trycker på varenda jäkla maskin hon fick i julklapp som låter...

Men det var iaf skönt att ligga & dra sig en timme längre!!!

Tyvärr så är det samma gråa trista väder idag så Skansen går bort men ngt måste vi hitta på,, ska bara kila ner till tvättis & kolla vilken tid vi hade där idag,, måste tvätta lite idag...

Ngt som står på shoppinglistans måste är ett par gummistövlar till Leia, är ju skandal att hon inte fått ett par än!!! Jag som jobbar själv inom barnomsorg borde väl veta bättre???

Nä nu får jag springa ner så jag kan planera resten av dagen beroende på tvätttid...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0