Vinn Klänning!! Sista chansen!!

Blev tipsad om en helt underbar tävling hos Natalie B!!



Jag är med och tävlar hos Natalie B
Var med och tävla du också, från den 1/6 - 30/6 och ha chans att vinna en valfri klänning från Chicy.se Fashion Shop


För att tävla gör du såhär:

1. Kopiera bilden och den här texten och lägg upp det i ett inlägg i din blogg.
Ni som inte har blogg kan maila mig på [email protected], där ni skickar länkar till 10 personer med blogg som ni har tipsat om denna tävling!

2. Klicka på mina annons: Erbjudanden24 en gång (Jag kollar upp att ni klickat och har ni inte gjort det tävlar ni inte)
Det är fullt tillåtet :) att klicka på mina övriga annonser också, men det är inget krav för att tävla!

3. Klicka på "Plus i kassan" annonsen och registera er som medlemmar (Det kostar inget och ni kan precis som jag tjäna pengar på det!)


4. Skriv i en kommentar i detta inlägg om att ni är med och tävlar och vilken klänning ni vill vinna!
Jag uppmanar ingen att klicka på mina övriga annonser..men det stör mig inte om ni gör det :)


Lycka till!

Klicka er nu in till Natalie & tävla ni oxå, för vem vill inte ha en snygg/söt klänning nu inför sommarsemestern??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0