Va fan heter det Glad Midsommar för??

Ja varför??

Varför måste man va så förbaskat GLAD just denna dag för??

Det heter God Jul, vad är det som är gott med julen?? Stressen?? Maten?? Nä bara massa ångest.. Jag ska nog börja säga God Ångest i fortsättningen, för det är vad jag får dessa dagar, ångest över hur alla ensamma, gamla ja gud vet vad sitter & har för en GOD JUL..

Midsommar har för mig inte varit så jäkla GLAD & det finns vissa skäl till det,, men igentligen, hur många midsommar har jag varit så jäka GLAD då??

Ja jag vet inte för dessa dagar förr i tiden jobbade jag mest, snabba pengar & man slipper en jäkla massa ångest för hur man firar dessa dagar..

Middagen härhemma idag bestod av Leia´s favvo,, stuvade makkisar & hemlagade köttbullar för om det är ngn som ska va GLAD så är det hon..

Nä nu ska jag ta mig en öl så kanske jag oxå blir lite GLAD:-D

GLAD MIDSOMMAR!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du kommer på en bra anledning till att det heter just gald och god, så snälla snälla var barmhärtig och meddela mig för jag är totalt lost på den biten...



Hoppas att dina öl hjälpte dig! ;)

2008-06-21 @ 19:59:54
URL: http://elitepearl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0