Tur man slapp baksmällan iaf!!

JA det gick inte vägen & det är bara att inse att Sverige var igår totalt avsågade i denna match redan från start..

Fanns inget som fick en att tro att detta kan vi ta hem, inte ens då det fortfarande stod 0-0!!!

Visst det fanns små glimtar där man kunde ana en ljusning, men ryssarna verkade va minst 4 man mer på plan, man såg ju för bövelen bara röda gubbar vart man än tittade!!! Deras offensiva spel var ju klasser bättre än Sverige & varenda gång dom kom över planhalvan blev man ju orolig för ännu ett mål...

Vi kan skylla på Lagerbäck & hans val av spelare som överstiger en viss ålder, vi kan skylla på sena byten & byten som aldrig blev av, jag själv hade gärna sett att Allbäck kommit in betydligt tidigare,, han har levererat i ett X antal matcher,, men vi måste nog inse i detta lilla land Sverige...

Vi är inte bättre än så, vare sig det är schlager, hockey el, ngn annan sport..

Varför höjer vi oss till skyarna i allt som rör landslag & schlager???

Livet går vidare, men det känns bittert, här har fans, vanliga döda, & medier i allmänhet utropat en klar & lätt seger över Ryssland & vidare avangemang & så blir det bara RIDÅ!!!

Igår framför tv´n tyckte jag ändå mest synd om dessa underbara fans som befann sig på plats & man kunde verkligen känna deras uppgivenhet att detta grejar vi aldrig...

Nä nu går vi vidare mot ett spännande OS & jag tänker neutralisera mina förväntningar inför det,, har inte varit Sveriges sportår i år...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0