Sovmorron!!

Vaknade sex imorse då Leia behagade sig att kliva upp & hålla låda,, ville bara gömma mig under täcket då natten med smärtor & gapande grannar inte gett mig ngn vidare sömn, men bara att inse..Leia is the boss!!!

Jarkko bytte blöja & jag fixade en flaska välling & sen busade hon runt ett tag som hon gör i sin morrontradition...

Efter ett tag måste hon insett att hon var lite trött fortfarande & beslutade sig för att lägga sig bredvid mig & somna in igen... YES tänkte jag & la mig till ro igen & somnade snabbt in...Vi sov till ca nio & jag kan lova att det är ngt slags rekord från hennes sida numera... Då hon var liten så låg hon gärna & drog sig men numera så inte längre än till sju...

Så nu är jag relativt utvilad & vi planerar att dra till stranden, blev ju inget igår...

Bäst att ta vara på värmen & solen innan den försvinner & vi får regn!!!

Tjingeling!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0