PMS!!

Dagen började som sagt bra, men efter en stund i lekparken så började magen smärta som den fan inte gjort sen tiden på gymnasiet & man halvlåg bland matosen så läraren skickade en till syster & man fick ngn stark tablett & viloläge på britsen..

Finns många plågsamma minnen tilsammans med min PMS & jag trodde banne mig den försvann med åldern, men icke då... PMS kan man nog aldrig bli för gammal för om man nu inte hamnar i klimakteriet vill säga...

På toppen av allt så har Leia varit extremt klättrig, rymningsbenägen & ja jag vet inte men tänk en Emil på 2 år det är Leia i ett nötskal, för varför lyssna på mamma & pappa då världen runt omkring är så skoj att springa runt i, helst med morsan i släptåg som en gasell...

Funderar allvarligt på att inhandla ett sånt där koppel till barn, för hon vill inte sitta i vagnen & hålla handen är inte heller populärt för längre stunder & sen att hon lyssnar typ då hon känner för det ja det får mig att överväga att ha hon fast i vissa situationer..

Men men hon är ju helt Oemotståndligt Underbar då hon far runt som en virvelvind överallt & ingenstans♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0