Njuter av denna underbara värme!!

Det finns inte så mycke att klaga på nuförtiden då solen strålar & man känner sig som en ny människa..

Inte ens Leia´s tidiga mornar stör mig så mycke utan det är bara att kliva upp ladda bryggarn & sätta sig på balkongen & njuta..

Jobbet känns oxå så underbart då vi är ute i stort sett hela dagarna så nog tar jag tillvara på denna underbara sol...

Vet tyvärr att det kan vända & helst lagom till mina semesterveckor & jag får kanske sitta inomhus i ett regningt Sverige, men då har jag iaf turen att ha min vecka i Turkiet i augusti:-D

Nä nu ska jag dricke en kopp till sen ska vi ut i lekparken & härja ett tag.. Kanske det även blir stranden idag igen, var ju ute på Östnora igår & myste.. Vi får helt enkelt se hur dagen lider!!

Bjuder på lite bilder från igår...Dock inte på min halvalbino kropp,, dvs bruna armar, nacke & ansikte & resten blekrosa:-D

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0