Lättklädd!!

Idag på väg hem på centralen fick jag mig en syn som jag inte kan glömma:D

Väntade på tåget då en väldigt lättklädd äldre gubbe bara dök upp som gubben i lådan iklädd endast kallingar!!!

Som om det inte var nog så ville han tydligen fixa en perfekt bränna så han hade helt enkelt rullat upp sidorna samt stoppat ner sina attiraljer såsom plånbok mm bland sitt heligaste*asg*

Jag stod där & funderade om han verkligen skulle bege sig på pendeln sådär, för hur varmt det än är så borde väl förståndet säga STOPP??

Jaja tåget kom & även bängen för att ta sig ett snack med han,, han ville uppenbarligen inte prata utan han skulle med tåget,, det satte dom stopp på så det var bara att jaga efter honom & sätta bojor på..

Han lär nog få en dag i arresten där han även kanske kan få sig lite kläder för att ta sig hem, eller så rings ngn stackars fru dit med en kappsäck med kläder...

Ja vad säger man igentligen??

En snubbe var så fräck så han tog kort med mobilen för att förgylla hans dag kan jag tänke mig, men även där ser jag att intigriteten för oss som individer försvinner med fotomobiler,, hur kul kan det va för han att se sig sjäv snurra runt ev, på nätets alal forum??

Jaja för mig var han helt enkelt en väldigt lättklädd gubbe som gick lite över gränsen, men han förgyllde min resa hem från jobbet iaf=)

Hur lättklädd får man va i din värld då???

Kommentarer
Postat av: Victoria

hahah, thank you :p

Läget?

2008-06-27 @ 19:12:22
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: z

Ha ha ha ha! Vad roligt!

Bra att ngn förgyller ens dag så där! Istället för att bara vänta på ett tråkigt tåg menar jag!

2008-06-27 @ 20:55:29
URL: http://annazoila.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0