Himlen öppnade sig!!

Vilket väder det är idag, nu öser det ner & jag sitter bara & väntar på en knall nu..

Är så *jävulskt* rädd för åska & Jarkko är & tränar..

Annars har jag haft en seg dag då ölen från igår har gjort sig påmind hela dagen, men vilken match det var igår:-D Ser fram emot lördagens match nu...

På jobbet har man bara fått höra en massa skit idag, har tre veckor kvar nu sen semester & sen byter jag ÄNTLIGEN avdelning, bestämde mig ju i måndags om det & sen dess så har det varit en tryckt & trist stämning men jag slår mest bara dövörat till,, dom får klanka ner på oss bäst dom vill satmarorna..

Tråkigt iaf att några nu denna vecka slutar,  men jag hoppas iaf att vi håller kontakten...

Nu ska jag nog iaf krypa ner & slötitta på tv & imorrn är det BVC besök för att äntligen få sprutan till Leia, har ju fått skjuta på den några gånger nu...

Ha en skön kväll vänner därute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0