Årsta Havsbad.

Idag har vi haft en skön dag, men även hunnit med lite måste grejer oxå..

Tvättstugan drog igång imorse & medans  den höll på så städade Jarkko & jag & Leia var i lekparken & busade..

När den var klar så blev det en impulsutflykt så vi handlade med oss lite lunch & begav oos till Årsta havsbad & picknickade...VAr mycke folk som vanligt & väldigt smutsigt längs stranden så jag kommer att hålla mig till Östnora i sommar då jag inte tycker det är så bra sandbotten i Årsta men mysigt iaf att luncha i solen..

Jag har nyss kommit hem från Ica maxi då jag begav mig själv idag för veckohandlingen, provade på självscanning & fick 10 % rabatt bara därför så jag tjänade in en hundring på det:-)

Var jäkligt smidigt att scanna själv & kommer nog fortsätta att köra så då jag handlar...

Nu ska jag ta en dusch & fixa inför imorrn, då en ny arbetsvecka startar, om än en dag kortare:-)

Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0