Vilken skön dag!!

Jag & Leia har idag spenderat 6 sköna timmar idag ute vid havet & om Leia fick bestämma så skulle vi ha varit kvar där än..

Är så underbart med såna här dagar & jag kan inte påstå att jag längtar till jobbet precis, framförallt inte nu då dom lovat värme hela nästa vecka oxå, men plikten kallar som sagt..

Var på väg hem vid fyra men då ringde en bekant & var precis påväg så vi stannade kvar & plaskade med dom oxå..

JArkko jobbar ju över så vi hade ju ändå inget att göra hemma..

Nu sover hon gott & imorrn ska vi till läkarn & ta vaccinspruta inför resan så att man är på den säkra sidan..

Man vill ju inte gå & oroa sig då man är där precis så lika bra att ta den...

Nu har jag en massa saker att göra härhemma såsom disk, undanplockning så att man slipper det imorrn då helgen är på ingång så lika bra att ta tag i det..

Bjuder på bilder på det vackraste i mitt liv iaf!!!

                                   Hm, vad finns här i då???


                                                   
Min Kärlek!!


Kommentarer
Postat av: Cicci

ååå vilken skön dag ni haft då... mysigt!

Själva så ska vi i morgon åka i väg till havet.

vi blir nog ett gäng och det ska bli skoj!!

Vad fin hon är Leia gumman!

Massa kramar från mig!

2008-07-24 @ 22:42:34
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0