Växeln Hallå Hallå!!!

Skrev ett inlägg för ca en vecka sen då det var ett himla liv uppe hos min granne..

Jarkko ringde ju 112 som i sin tur inte svarade!!!

Ringde en gång till då vi trodde att det måste ha blitt nå fel på våran lur, men inget svar???

Tog min lur & slog 112 men inget svar nu heller!!

Summan av kardemumman innebar att på tre samtal svarade dom NOLL gånger!!!

Vad hade man gjort i detta läget om det varit ngt urakut???

Ringde iaf närpolisen som vi fick tag på & som i sin tur tog sig till grannen för att kolla läget, men iaf..

Nu läser jag i aftonbladet att det har hänt en stackars familj, som hade fått andnöd på sin lilla son!!!

Det är skandal!!

Nu står det att det är hos Telia problemet ligger hos, men det skiter jag i detta är ett nummer som det ska svaras på vilken tid på dygnet varhelst man ringer ifrån!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0