Vänt på dygnet!!

Ja jag sitter faktiskt med min första kopp kaffe nu & klockan är nästan elva, vi har väl varit vaken sen 10, men nog är det lite lycks då man har barn i mindre åldrarna;-)

Nog för att hon var uppe & hoppa runt sex imorse med pappsen,. men då mammsen legat & kollat film*OMEN*
halva natten så kände ju jag inte för att hoppa upp redan så Leia kom tbax för mys & en sovstund till..

Idag har vi sol!!!!

Ska nu ta & åka över till Tullinge en sväng så jag får lite vuxna att umgås med, inte så skoj att ha semester själv & inga att umgås med:(

Kommentarer
Postat av: Cicci

skönt med sovmorgon gumman!

så söt hon är leia gumman!

skulle ni uppöver något

2008-07-09 @ 11:28:01
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0