Sunshine!!

Oh, vad jag älskar sommaren då vädret är som det varit nu några dagar!!

Jag älskar verkligen sol & mitt humör är nog betonat efter väder..

Idag blir det havet oxå.. Leia sitter & ritar lite nu, älskar ju att göra *tatto´s* Min egen lilla Kat Von D!!!

Jag dricker lite java som vanligt för att få igång mig & idag blir det varma mackor till lunch därute, smidigt att göra & smidigt att få med sig...

Tråkigt är det väl att man aldrig har med sig ngn, men med Leia rusandes överallt så får jag ju aldrig ngn chans att prata ändåså så det jämnar ut sig...

Nä hoppas ni får en underbar dag allihopa!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Ja Tack jag behöver kläder till gumman!

En dag till vid havet? oj vad brun du kommer bli!!

Kram cicci

2008-07-16 @ 10:07:56
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0