Riktig sommarvärme!!

Idag har det varit HETT HETT HETT!!

Leia & jag har varit ute & njutit av dagen i stort sett hela dagen, men ändå har vi lyckats va effektiv, med att hinna med tvättstugan & lite städning härhemma..

Jag har nog svettats ut iaf ett halvt kilo så låt värme stanna så min beach -08 iaf hinner räddas till min Turkietresa:-)

JAja ska nog ta tag i träningen nu under semestren oxå, & värmen är bra för då tappar man hungern oxå..

Imorrn måste vi ta oss till Lindex & inhandla Leia´s soldräkt & badbyxor så vi akn börja ta oss till havet & bada lite, jag behöver väl oxå ngt att bada i, men usch vad jag gruvar mig för att ställa mig i en provhytt & testa mig fram till sommarens modell..

Nu väntar jag på att JArkko ska komma hem & på tv´n visas min favvofilm med hunk nummer ett i mina ögon 8 Mile..

I LOVE EMINEM!!

eminem_large.jpg

Lite Bilder från dagen med Leia!!


   Varför sitta då man är stor att dra sin vagn??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0