Lyckad utekväll!!

Var ju ute i fredags & har inte varit online på hela helgen då vi igår åkte på en oplanerad tur till Nynäshamn & käkade riktigt gott från rökeriet därute...

Däremot kan jag inte säga att maten innan vår tripp dit var lyckad,, var så äckligt så att vi lämnade all mat kvar på tallriken, betalade & drog,, nä usch dit åker vi aldrig mer..Tur det inte var så mycke pengar, men visst känns det att betala för ngt som man inte ens klarar av att titta på..

Hallå pizza är ju inte så svårt att lyckas med men inte ens vattnet smakade som det skulle!!

Min utekväll var lyckad fast vi hamnade på sunk jägarn, men lite öl i kroppen & en kareokemaskin så spelar det ingen roll var man hamnar:)

Åkte en tripp till stan & man skulle kunna tro vi hade hamnat på en kryssning till Finland så vi vände tbax till Söder & fenix innan jag beslöt mig för att hoppa in i taxi hemåt..

Nu bär det av igen på tattomässan som det ser ut nu & då blir det banne mig Kellys!!!

Längtar!!!

Idag har vi varit ute vid havet & låtit Leia plaska runt lite, jag har mensvärken från helvetet så här har det inte blivit nå bad!!

Imorrn ska jag & Leia åka till andra sidan stan & göra vårt premiärbesök till Mulle meck parken!! Spännande!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0