Hej hej Sommar??

Ja nu ropar jag hejvilt efter sommaren & värmen, min semester grånar bort ju....

Igår fick vi sitta hemma i stort sett hela dagen pga att regnet öste ner, spelar ju ingen roll hur mycke regnkläder vi har på oss då..

Vi hade dock en mysig dag jag & Leia då vi klippte, ritade, klistrade med mina scrappingsaker, fick även igång en LO nu så ikväll ska jag klistra ihop den:-)

Ska gå till scrappingaffären här bredvid & kolla in lite oxå, nu då vi ska hämta Leia´s grejer...

Har ju även lyckats glömma mitt körkort på jobbet, så jag måste försöka ta mig dit ikväll oxå då Jarkko är hemma, man kan ju bli galen för mindre, tur jag har nycklarna kvar iaf..

Fick sova länge idag då Leia verkar ha blivit lite tröttare av sig nuförtiden, iaf på mornarna så nu börjar väl trötthetsgenen ta sig efter oss*haha*

Nu blir det en kopp java till sen ut & gräva i den blöta sanden, sen tänkte jag ta & göra trolldeg & göra lite fot & handavtryck efter lunch:-D

Ni får ha en skön Grå dag & ni som har sol!!! NJUT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0