Frissan idag!!

Idag ska jag klippa mig, har redan ångest men jag måste få bort allt slitet hår som bara ser för jäkligt ut..

Först ska vi spendera dagen ute vid havet då vi måste ta vara på våra sista dagar innan jobbet drar igång igen...

Har sådan jobbångest nu!!

Håller även på att tvätta upp Leia´s gamla vagn som tar en evighet att torka, ska ju lägga upp den, spjälisen 6 matstolen som ett paketpris på blocket,, får ju bara hoppas ngn nappar snabbt oxå:-)

Bra extrapengar till Turkiet!!

Nu måste linserna i & sen blir det till att packa väskan för att bege sig..

Måste *fnula* lite mer på hur jag ska klippa mig oxå???

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hur vart det????

kram

2008-07-23 @ 22:03:23
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0