En dag hos mulle meck!!

Idag åkte vi ju till den nya Mulle meck parken i Järvastaden & visst den är ju mysigt gjort & så, men jag tycker väl kanske Leia är lite för liten för att få ut det optimala av den, men visst hon hade skoj & det är väl huvudsaken, sen att mamma får springa som en tok efter henne är ju igentligen bara bra träning..

Bäst idag var nog då jag skulle i min klänning försöka åka med Leia i rymdraketen & det var ju bara att inse att mamma om inte fortfarande lite för stor, så ja inte tillräckligt smidig i klänning, så till nästa gång!!

Mysbyxor & t-tröja:)

Men lite bilder från Mulle meck & hans vänner!!

Leia i sandgropen!



Laga lite mat!!


Sån här bil skulle vi haft morsan!!


Sand glider så skönt genom handen!


Hm, vart ska jag ta vägen nu då??


Byggnaderna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0