Äntligen över!!

Igår arbetade jag min sista dag då jag är hemma & vabbar idag & sen har jag tre underbara veckor av semester !!!

Sen jobbar jag två till för att sen åka till Turkiet..

Så underbart det känns att veta att jag inte behöver jobba däruppe nå mer.. JAg bara längtar till min nya avdelning & nya kolleger & barn..

Jag kommer att sakna mina barn men dom kan jag busa med ute på gården...

Imorse klev Leia upp fem!!!

JAg sa åt henne att nu har vi semester så det är bara att gå & lägag sig igen, vinkade av pappa & sen fick jag henne faktiskt att somna om så vi sov till nio!!!

Love it!!!

Nu ska vi ta en seeen frulle sen ut i solen & hämta kläder & sånt på förskolan!!

En skön dag tjejer emellan!!


Kommentarer
Postat av: Cornelia

jag får semester efter denna dagen !! wonderful :) kul med turkiet, själv ska jag till grekland.

Kramis och ha en bra fredag!

2008-07-04 @ 09:58:01
URL: http://annacornelia.se
Postat av: H.E.R.T.i.G.i.N.N.A.N. af Uppsala

så nu har du sommarlov efterson du har slutat jobba



var med och rösta fram den bloggare som jag har hittat bästa artist look aliken till, Kankse du är en av dem som finns med

2008-07-04 @ 11:02:21
URL: http://veckomagasinet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0