1 semesterdagen & allt är grått!!

Idag är det min första riktiga semesterdag sen jag vet inte när jag hade riktig semester & hur är då vädret??

GRÅTT GRÅTT GRÅTT!!!

Lika grått som jag har känt mig känslomässigt nu på slutet, vore det inte för min underbara Leia så hade jag nog sovit bort allt känns det som..

S-vall är inställt tillsvidare, får se om jag kommer uppåt sista veckan på semestern..

Nu får man hoppas på att detta är bara ett kortvarigt grått moln som kommit till oss & att solen & mitt humör går uppåt igen, för på fredag är det ju förhoppningsvis tjejfest & då vill man ju inte dra ner stämningen..

Ska bli superkul att få gå ut, hoppas bara det inte blir inställt även denna gång..

Ja vad göra idag då??


Blir en shoppingsväng för mig & Leia för att muntra upp oss lite.. Leia behöver en UV dräkt så det ska inhandlas, jag kanske tom tar & bokar frissan??

Nu drar Leia  minsann fram allt i sin garderob så Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0