Jag är fast!!

Oj oj nu har även  jag hittat till Ellos!

Har ju trott att det var typ som när jag var liten & det mest såldes tantkläder hos dessa klädkataloger, men  så sa en kollega att dom även sålde märkeskläder typ Adidas & då väcktes ju min nyfikenhet...

Så idag kikade jag in & genast insåg jag att detta var mitt kall, är ju en sån som hatar & då menar jag verkligen hatar att springa runt i affärer & trängas med folk så shoppa på nätet är ju super & hos dom så hittar man ju verkligen mycket så nu har jag skickat min första beställning redan...

Blev regnställ till Leia, en tröja & bh till mig, vill se hur deras storlekar är, sen kalsonger till gubben & 2 par gardiner....

Allt detta till priset av 500 riksdaler..Så nu väntar jag spänt på paketet & nu blir det nog shopping på nätet framöver oftast för mig iaf:-D Varför slösa bort en massa tid på att rusa runt på stan & leta det man vill ha för att sen stå i kö då man genom några knapptryck kan få hem det mesta nuförtiden???

Love Nätshopping helt enkelt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0